2012. március 5., hétfő

Bemutatkozás


        
Marosvásárhelyen születtem 1979. március 19-én.
1997-ben érettségiztem Székelyudvarhelyen, a Tamási Áron Elméleti Líceum filológia–idegen nyelv osztályának tanulójaként. Ugyanebben az évben bejutottam a kolozsvári Babeş–Bolyai Tudományegyetem magyar–angol szakára. 2001-ben védtem a szakdolgozatomat. 2001 őszén felvételiztem az egyetem Irodalom és társadalom elnevezésű magiszteri tanulmányaira, ahol a mesteri dolgozatomat 2003 februárjában védtem.
2008 őszén a Babeş–Bolyai Tudományegyetem Hungarológiai Doktoriskolájának hallgatója lettem. Disszertációm címe: Irodalom és közönsége a XVIII. században. Verestói György munkássága – nyilvános védése 2012 februárjában volt.
2012 óta a Bárkaonline szerkesztője vagyok. 

1998-tól kezdődően rendszeresen közlök verseket és kritikákat, erdélyi és magyarországi irodalmi folyóiratokban, antológiákban. 2002-ben jelent meg első verseskötetem, Itten ma donna választ címmel, az Erdélyi Híradó Kiadó és a magyarországi Fiatal Írók Szövetsége közös gondozásában. A könyv második kiadása 2005-ben jelent meg, az aradi Irodalmi Jelen Könyvek sorozatban. Második verskötetem, Az itt az ottal, 2011-ben látott napvilágot, szintén az Erdélyi Híradó Kiadó és a FISZ gondozásában. 
Doktori disszertációm 2013-ban jelent meg, a Gondolat Kiadónál. A könyv címe: Irodalom és közönsége a XVIII. században. Verestói György munkássága.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése